İngilizce'de Geç Yanıt İçin Kibarca Özür Dilemenin 7 Yolu
Bir e-postayı geç yanıtladığınız için hiç özür dilemek istediniz mi? İşte bunu İngilizce yapmanın yedi yolu!
Sorry for the delay.
"Üzgünüm", İngilizce'de gecikmiş bir yanıt için özür dilemenin en yaygın yoludur. Ana dili İngilizce olan kişiler bunu arkadaşları, iş arkadaşları, patronları ve müşterileri ile birlikte kullanır.
Sorry for the late reply. I saw that your issue has been resolved. Is there anything else you need help with?
(Geç cevap verdiğim için özür dilerim. Sorununuzun çözüldüğünü gördüm. Yardıma ihtiyacın olan başka bir şey var mı?)
So sorry for not replying sooner! I was busy getting the data you requested. You'll find everything you need in the attached file.
(Daha önce cevap vermediğim için çok üzgünüm! İstediğin verileri almakla meşguldüm. İhtiyacınız olan her şeyi ekteki dosyada bulacaksınız.)
Sorry I'm just getting back to you. Your proposal looks good to me. Thanks for working on this in my absence.
(Üzgünüm, sana şimdi geri dönebiliyorum. Teklifiniz bana iyi görünüyor. Yokluğumda bunun üzerinde çalıştığınız için teşekkürler.)
Biraz daha kibar olmak istersen, "I'm sorry." diyebilirsin.
Here's the slide deck you requested. Let me know if you need me to make any changes. I'm sorry that this took a little longer than expected.
(İşte istediğiniz slayt. Herhangi bir değişiklik yapmama ihtiyacın olursa bana haber ver. Bu beklenenden biraz daha uzun sürdüğü için üzgünüm.)
Apologies for the delay.
"Apologies", "my apologies"in kısaltmasıdır. Her ikisi de İngilizce'de özür dilemenin resmi yollarıdır, ancak "apologies" e-postada daha yaygındır.
Apologies for the delay. I am available for a call anytime this afternoon.
(Gecikme için özür dileriz. Bu öğleden sonra herhangi bir zamanda aranabilirim.)
Apologies for the delayed response. Our product team has confirmed that we will no longer be supporting this feature.
(Geciken yanıt için özür dileriz. Ürün ekibimiz bu özelliği artık desteklemeyeceğimizi onayladı.)
Please find the meeting minutes attached. My apologies for the delay in sending these out.
(Lütfen toplantı tutanaklarını ekte bulabilirsiniz. Bunları göndermekte geciktiğim için özür dilerim.)
Daha kibar olmak için, anadili İngilizce olan kişiler ayrıca "sincere/sincerest apologies." "(içten, en samimi özürler) yazarlar.
Sincere apologies for the delayed response. Unfortunately, we are unable to provide the information you requested.
(Geciken yanıt için içtenlikle özür dileriz. Maalesef, istediğiniz bilgileri sağlayamıyoruz.)
"apologies" yazdığınızdan emin olun - "apology" değil.
- "Apology", yaptığınız bir özür anlamına gelir: "My apology was ignored."
- "Özür dilerim", "I'm sorry" anlamına gelir: "My apologies for the mistake."
I apologize for the delay.
"I apologize", "sorry" demenin başka bir resmi yoludur.
I apologize for the delay. My secretary will arrange for a meeting for next Monday afternoon.
I apologize for taking so long to reply. Your email went to my spam folder and just came to my attention now.
I apologize for the slow response. I was waiting for feedback from another team. I'll follow up with you by Thursday!
İleride yaşanabilecek gecikmeler için özür dilemek isterseniz "I apologize (in advance)" ifadesini de kullanabilirsiniz.
I will be traveling next week with limited access to the internet, so I apologize in advance for any possible delays.
(Önümüzdeki hafta internete sınırlı erişimle seyahat edeceğim, bu yüzden olası gecikmeler için şimdiden özür dilerim.)
Please excuse the delay.
"Please excuse" means "please forgive (me for something)."
"Please excuse", "please forgive (me for something)" (lütfen bağışlayın) anlamına gelir.
Please excuse me for not responding sooner. I will circle back once I've consulted with our legal team.
Lütfen daha erken yanıt vermediğim için beni bağışlayın. Hukuk ekibimize danıştıktan sonra geri döneceğim.
Please excuse my delayed reply. We've been busy working on the bug that was reported last week. I'll update you when we've fixed it.
(Lütfen gecikmiş cevabımı mazur görün. Geçen hafta bildirilen hata üzerinde çalışmakla meşguldük. Düzelttiğimizde sizi güncelleyeceğim.)
Please excuse any delayed responses next week as I will be on leave. For emergencies, please contact my colleague Lorie at lorie@engoo.com.
(İzinde olacağım için gelecek hafta gecikmeli yanıtlar için lütfen kusura bakmayın. Acil durumlar için lütfen meslektaşım Lorie ile lorie@engoo.com adresinden iletişime geçin.)
Please accept my apologies for the delay.
"Please accept my apologies", "my apologies"in orijinal halidir. Özür dilemenin çok resmi bir yoludur.
The information you have requested is attached below. Please accept my apologies for the delayed response.
(Talep ettiğiniz bilgiler aşağıda ektedir. Lütfen gecikmiş yanıt için özürlerimi kabul edin.)
We are so sorry for the slow response. It seems your message got lost in our inbox over the holidays. If you are still interested in our services, please see the attached pricing plans. Again, please accept our sincere apologies for the delay and any inconveniences it may have caused.
(Yavaş yanıt için çok üzgünüz. Görünüşe göre mesajınız tatil boyunca gelen kutumuzda kaybolmuş. Hâlâ hizmetlerimizle ilgileniyorsanız, lütfen ekteki fiyatlandırma planlarına bakın. Tekrar, lütfen gecikme ve neden olabileceği rahatsızlıklar için en içten özürlerimizi kabul edin.)
Thank you for the reminder.
E-postanızı daha olumlu hale getirmek için, yalnızca özür dilemek yerine diğer kişiye size bir hatırlatma gönderdiği için teşekkür edebilirsiniz.
Thank you for the reminder. I can absolutely attend the meeting on Thursday. Could you please send me the agenda?
(Hatırlatma için teşekkürler. Perşembe günkü toplantıya kesinlikle katılabilirim. Lütfen bana davetiye gönderir misiniz?)
Thanks for reaching out again and sorry for the delay. I'll get on your request right away and send you an update before the end of the week.
Tekrar ulaştığınız için teşekkürler ve gecikme için özür dileriz. İsteğinizi hemen yerine getireceğim ve hafta sonundan önce size bir güncelleme göndereceğim.
Thank you for following up. I wanted to reach out sooner, but I'm still waiting on my manager to approve the budget.
(Takip ettiğiniz için teşekkür ederiz. Daha erken ulaşmak istedim ama hâlâ yöneticimin bütçeyi onaylamasını bekliyorum.)
Thank you for your patience.
"Thank you for your patience", müşteri hizmetleri e-postalarında yaygın olarak kullanılır.
We have forwarded your email to the relevant team. Please expect a response from them within 3-5 business days. Thank you for your patience while we resolve this issue.
(Mailinizi ilgili ekibe ilettik. Lütfen 3-5 iş günü içinde onlardan bir yanıt bekleyin. Biz bu sorunu çözerken gösterdiğiniz sabır için teşekkür ederiz.)
Due to an unusually high volume of inquiries, we may need more time than normal to reply to your messages. We apologize in advance for any delays and appreciate your patience and understanding.
(Alışılmadık derecede yüksek talep hacmi nedeniyle, mesajlarınızı yanıtlamak için normalden daha fazla zamana ihtiyacımız olabilir. Gecikmeler için şimdiden özür diler, sabrınız ve anlayışınız için teşekkür ederiz.)
Birinin E-postalarınızı Düzeltmesini mi İstiyorsunuz?
Birinin yazdığınız bir e-postayı kontrol etmesini istiyorsanız veya genel olarak iş İngilizcenizi geliştirmek istiyorsanız, eğitmenlerimizden biriyle sohbet edin!
Engoo'da muhasebe, pazarlama, finans, operasyon yönetimi ve daha fazla iş alanlarında 7/24 hizmet veren binlerce deneyimli eğitmenimiz var. İhtiyacınız olan yardımı kesinlikle Engoo ile alabilirsiniz. Buradan kaydolun!